اطلاعیه های اداری

سامانه ارسال مشخصات احکام قبل از سال فعال گردید96

با سلام و احترام
به اطلاع تمامی بازنشستگان محترم صندوق بازنشستگی کشوری که موعد بازنشستگی شان قبل از سال 96 می باشد و یک گروه اخیر را دریافت نکرده اند،، می رساند، سامانه ارسال مشخصات احکامی این بازنشستگان برای دستگاه اجرایی فعال شده که لازم است دستگاه های اجرایی وارد این سامانه شده و گروه های استحقاقی و گروه های تشویقی و سایر مشخصات لازم این افراد را وارد این سامانه نمایند تا بمحض دریافت اطلاعات این عزیزان، در صورت واجد شرایط بودن، صدور حکم ایشان انجام پذیرد، ضمنا جهت سهولت در ورود اطلاعات؛ لیست کامل تمامی افرادی که بازنشسته قبل از سال 1396 بوده و گروه را دریافت نکرده اند، در اختیار دستگاه های اجرایی قرار گرفته است.
بنابراین بازنشستگان گرامی نیازی به مراجعه حضوری ندارد و در هفته های اخیر تمامی این مدارک بررسی و صدور احکام افراد واجد شرایط، انجام می پذیرد.
با سپاس و احترام
دکتر زارعی مدیر صندوق بازنشستگی کشوری فارس

  1. محمدصادق عظیم پور گفت:

    سلام
    چرا گروه تشویقی قبل از 96 ایثارگری شامل اینجانب نشده است؟

    1. crcfasa گفت:

      سلام علیکم احتراما اطلاعات ایثارگران شامل جانبازان و آزادگان از بانک اطلاعات امور ایثارگران دریافت شده و احکام آنان در حال صدور و اصلاح است . اما گروه ایثارگری قبل از 96 اصلا مطرح نبوده >گروه ارفاقی قبل از 96 که مربوط به نظام هماهنگ است در حال بررسی و سپس صدور است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *